poniedziałek, 6 lutego 2012

Lać internautów und blogerów!

Patrząc jak ta Tusk łże, jak kręci sukinsyn, jak lekceważy osłów, którzy poleźli na ten gówniany event.

Ma rację! Tam na sali nie ma nikogo z jajami!
Gdyby tacy byli, za frak by go wywlekli und na kopach! Lać internautów/blogerów ile wlezie!

Tusku - Lej, cenzuruj, zamykaj do pudła. Masz moje pełne poparcie! Ta banda posranych ze strachu chłopczyków...

O ,teraz Azrael występuje.
Ryba był. Azrael jest. Z tego co zrozumiałem była też Magda Sadurska.

"Kłaniam, kłaniam! cha, cha, cha, Panie Tusku!
Panowie ministrowie, kto poluje we dnie,
Wy w nocy! dobry połów, widziałem zwierzynę;
Oj, skubać, drzeć blogerów, oj, drzeć z nich łupinę!
Oj, weźcież ich na munsztuk, bo też bloger bryka!
Winszuję ci, Donaldzie, żeś pognał chołotę!
To tłuścioszki, bogacze, panicze z Salonu,
Nie wypuszczaj ich z klatki bez trzystu dukatów;
A jak weźmiesz, autorom daj jakie trzy grosze -
Lub na kokosze!"


-Dryń! Dryń!

- Tak, słucham? Że co? Powinno być : "kradnie kokosze"? Co Mickiewicz? A, nie mam go w wykazie artystów - to i moje szczęście! Co Hołdys?

1 komentarz:

  1. Kradnie kokosze? Jako żywo Halicki!

    On ma przecież mordę genetycznie obciążonego, od pokoleń, złodzieja kur!

    Pzdrwm

    OdpowiedzUsuń