wtorek, 11 października 2011

Polak Potrafi!?




Od dwóch dni zadaję sobie pytanie, na które nie potrafię znaleźć odpowiedzi...

Nie razi mnie wygrana Platformy, no cóż, teraz będę mogła mówić, wszystko przez Tuska, gdy Polska będzie pogrążać się w coraz większym maraźmie...to mam zapewnione. Bo wiem jak będzie.

Euforia wyborców Tuskowych też mnie nie razi...niech się cieszą, tyle ich, że wciąż krążą jak ćmy wokół żarówki, która im w końcu opali skrzydełka.

Czy czuję się przegrana?

Nie, czuję się tylko rozczarowana, że Polska jest tak bardzo podzielona.

W wieczorze wyborczym na S24 pan Jan Pietrzak powiedzał jak dla mnie wiekopomne słowa, że Polacy nie starają się przekładać własnych wyborów, wyborów jakich codziennie dokonują dla swojego i swojej rodziny dobra, na wybory polityczne, korzystne dla Ojczyzny.

Tyle

3 komentarze:

  1. Bardzo bolą mnie wybory Polaków.Myślą że można sobie z ojczyzny jaja robić!Jestem rozczarowana i obolała aż słów mi brak:(((

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie aż dwa dni nie chciało się odezwać w necie, widać u kobiety jest bardzo delikatna natura.;p
    Żartuję, ale nic się na to już dziś nie poradzi, musimy przetrwać! Ja nauczona do oczekiwania pewnych zmian...mam nadzieję, że zmieni się to szybciej niż oczekuję.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się nie dziwię wynikom wyborów,w tvn24 i innych mediach po praniu mózgów i robienie kampanii peło.Kiedyś słyszałam jak się kogoś chce zniszczyć to się go ośmiesza, a nie było dnia aby swołocz medialna nie szczekała na prezesa Jarosława Kaczyńskiego, dziennikarze niby 4 władza, a ja mówię pierwsza.Dziś tymochowicz mówi o debilach którzy glosują na PiS, a ja twierdzę, że głupole i bezmózgowce głosowali na paligłupa.

    OdpowiedzUsuń