poniedziałek, 30 sierpnia 2010

jestem premierem und prezydentem

- jest pan premierem und prezydentem...
- jestem także, proszę nie zapominać, sejmem i senatem
- pan rządzi?
- żądzę!
- / panie premierze przez "rz" / pliska...
- rządzę!
- czego pan się boi?
- gwizdów i wrzasków
- gwizdów i wrzasków?
- tak. ludzie, skoro mnie kochają powinni cmoktać i ślipkać
- ślipkać? co to znaczy "ślipkać"
- moi zwolennicy mają duże oczy i tymi oczami ślipkają. reszta to barany
- a co z tą resztą?
- z resztą narodu, z polakami?
- nie znam takich. jacy znowu polacy? Może jeszcze jacy tacy, co? wiesz gdzie ich mam, no w teczce...he he he
- przepraszam panów, panie premierze, panie czubku, ale własnie zaczyna się mecz, który mam komentować
- jaki mecz?
- normalny. pan wchodzi pierwszy!
- a nie będą gwizdać?
- to nasz stadion. u siebie jesteśmy! pan posłucha jak krzyczą..."donaldu"
- donaldu?
- donaldu gdzie jest ta legia! donaldu, gdzie jest ta legia?
- niech se krzyczą, to niepolityczne jest. uf
- a pamięta premier, kto tę legię zakładał?
- boniek?

1 komentarz: