sobota, 20 czerwca 2009

SLD wylaszcza sięw kierunku młodzieży

- Ciężkie jest życie agenta, muszę zajarać skręta!

- Nie bardzo. Nie bardzo mi się ten skręt podoba. Tak jedzie machorką.

- To inaczej: Ciężkie jest życie komucha, muszę walnąć bucha!

- A dlaczego ciężkie? To zniechęci młodzież do naszej partii. Ładna mi reklama!

- To inaczej: Lekkie jest życie komucha, za darmo dostanę bucha!

- Już lepiej. Teraz trzeba tego komucha zamienić niepostrzeżenie na socjaldemokratę albo coś podobnego.

- Socjaldemokrata się słabo rymuje.

- Socjaldemokrata to kawał wariata! – To jest młodzieżowe!

- To jest głupie po prostu. Skupcie się lepiej.

- Socjaldemokracja to wielka atrakcja!

- Karuzela na wsi to jest atrakcja

- Tak wam szło jak wymyślaliście hasła szydzące z pisiaków a teraz dupa.

- A może być coś dłuższego?

„Jesteś młody i wykształcony to zamiast szukać żony
Wstąp w szeregi SLD bo tu nie jest wcale źle”


- Mickiewicz to ty nie jesteś!

- Mam!

„W Rosji, w Europie, wszędzie naszym ludziom nie ubędzie
Liberalne my chłopaki, a socjalizm to dla draki”


- Ja też mam! Poczekajcie…

- A ty, co? Jak myślisz to musisz koniecznie stać? To sobie stój – i tak chodzimy w kółko.

- Jak na spacerniaku!

- Wypluj te słowa!

- „Mniejszości wszelkiego rodzaju w SLD mają jak w raju”

- Klerykalizm! W jakim znowu raju?

-Taką piosenkę pamiętam – można by przerobić:

„Czarne klechy czarno kraczą
w czarnych barwach widzą świat
i na próżno im tłumaczą mądrzy geje już od lat…”

- Nie drzyj się - na publicznym placu jesteśmy! Co ty za „Gawędę” chcesz robić?

- To może to?

„Ja ma ciocię w tajnych służbach
Oho i wujaszka, dla mnie zrobić sprytny przekręt
To co? To jest fraszka!”


- Mówiłem żebyś się nie wydzierał, a po drugie to miałeś, bo ci zlikwidowali, he he

- To może wrócimy po prostu do tej Międzynarodówki?

- Całkiem zgłupiałeś! Chcesz żeby powstali ci, których dręczy głód? Jakby nasi zaczęli śpiewać to nas media śmiechem zabiją.

- Bo najpierw koledzy trzeba ustalić co my chcemy zawrzeć w tej rymowance?

- Antyklerykalizm, pro europejskość, liberalizm obyczajowy…

- Że się nie wstydzimy PRL, stanu wojennego ani niczego

- Żeby było o gejach …

- O edukacji! – Ale z nas jełopy!

- I żeby o młodzieży, bo naszym celem jest przyciągnąć młodzież.

- I o buchach.

- Mam taki wierszyk w kieszonce. Koleżanka Ala mi napisała jakbym nic nie mógł wymyślić

- No, przewidująca laska – Dawaj!

- Ghmm, ghmmm…

- Nie gdacz nam tutaj tylko czytaj:

- Się musiałem nastroić. Dobra to czytam:

Jakiż to chłopiec piękny i młody?
Jakie to obok też chłopię?
Do Europy zmierzają drogą
I popalają konopie

Nie narzekają na dawne czasy
Chwalą Jaruzelskiego
Lepszy czerwony niż czarny terror
Bo cóż w tym było tak złego?

Jeden z Trybuny cytuje wice
Drugi mu Ziżkiem odpowie
Ale na Rozbrat zmierzają razem
Dłoń w dłoń i głowa przy głowie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz