czwartek, 3 czerwca 2010

Co powinien prawdziwy mężczyzna?

Objawili się ostatnio seksiści, ciemniaki oraz zabobonne pierogi w liczbie znacznej, wykrzykujący, czego to nie zrobił Jarosław Kaczyński, w przeciwieństwie do Bronisława Komorowskiego.

Nie wybudował domu!

- Ładnie byśmy wyglądali gdyby każdy facet wybudował dom. Byłem wczoraj w Warszawie i zauważyłem, że niewiele tam stoi domków, za to cała masa większych i mniejszych bloków i kamienic, których zamieszkujący je mężczyźni raczej sami nie wybudowali. Gdyby każdy zaczął z powodu takich gadek budować, zabrakło by miejsca "na terenie planety" Lepiej nie!

Nie posadził drzewa!

Trochę absurdalny zarzut, tym bardziej, że bardzo trudny do zweryfikowania. Niejeden będąc na wsi nażarł się jak prosię czereśni, a potem polazł za stodołę za wiadomą potrzebą i nawet nie wie, jakie smaczne czereśnie z wyrosłego tam drzewa spożywa ludność miejscowa i jakie wydarzenie ta czereśnia upamiętnia.

Nie spłodził syna!

No, seksizm i chińszczyzna w w czystej postaci. Pomijając już fakt, że niejeden zabobonnik wyliczając na paluchach trzy wyczyny świadczące o jego męskość, bo i dom wybudował i za stodołą bywał, nie wie, że mu się ta triada męskości wcale nie domyka. Ale cicho o tym!

Kiedyś chodziła inna gadka między ludźmi, że facet powinien być uczciwy, honorowy, odważny, prawdomówny, opiekuńczy wobec kobiet, nie powinien krzywdzić słabszych i takie tam, że o seksie nie wspomnę.

5 komentarzy:

  1. A wiesz, a propos tego ostatniego akapitu, dowiedziałem się z wczorajszych wiadomości, ze premier Japonii podał się do dymisji, bo wg. jego słów "...zawiódł swoich wyborców niedotrzymując przedwyboprczych obietnic".

    Pozdrawiam

    ps.
    Tutaj komentuję, bo na salony przestano mnie wpuszczać :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Znaczy się wariat! i tak dobrze, ze nie popełnił seppuku!
    A dlaczego przestali cię wpuszczać? Przecież ty wzór dla młodych i spolegliwiec zawodowy?
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. No, z tą spolegliwością to bym nie przesadzał, choć raczej do spokojnych się zaliczam :).
    La Passionarii z Krakowa chciałem jeden wpis zareklamować i okazało się, że najwyraźniej o makijażu zapomiałem :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecież ta baba jest zwykłą wariatką. Odwaliło jej całkiem.
    Nic nie mam do wariatów, ale do takich to i owszem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No jest. Do tego aż piana z jej wpisów wypływa. Licho mnie podkusiło i napisałem króciutką notkę na temat, wraz z podaniem linka do jednego z jej ostatnich "dzieł". Nie używałem słów obraźliwych. Słowo! No i mi to wycięli. Spokój mnie wtedy opuścił i popełniłem nową notkę, gdzie co prawda wyrażam się o administracji jako o bezjajecznych ciotach, ale po hiszpańsku :). Dostałem bloka bezterminowego. Tyle.
    A obiecałem sobie, że oszołomów tykał nie będę! Że też mnie paluchy zaświerzbiały?!

    OdpowiedzUsuń