sobota, 5 czerwca 2010

Koniec z polityką homeopatyczną

Mam wielki szacunek do ludzi, szanuję też odmienność poglądów. Przynajmniej zawsze się staram, by nikogo za odmienność nie piętnować.

Jakie mam przekonania polityczne?

No cóż, raczej prawicowe.

Od początku związana byłam z UPR’em i na nich oddawałam swój głos, a przy wyborach prezydenckich, zawsze w pierwszej turze głosowałam na Janusza Korwin – Mikke.

Tym razem będzie inaczej. Bo w pierwszej turze zagłosuję na Jarosława Kaczyńskiego.

Czemu to napisałam?

Bo nie znoszę fanatyzmu, a na S24 jest kilka osób, no trochę więcej niż kilku, którzy z jakimś szalonym fanatyzmem atakują Bogu Ducha winnego Jarosława Kaczyńskiego.

Za to Komorowskiego, nawet z największych gaf, ba, żeby tylko gaf, potrafią tłumaczyć, lub, nawet oklaskiwać, „brawo mistrzuniu, brawo”.

Ktoś mi może zarzucić, że właśnie teraz tą odmienność polityczną piętnuję, ale to nie prawda, tacy krzykacze są zakałą własnej opcji politycznej.

Skąd u nich tyle jadu?

Może dlatego, że nagle się czegoś zaczęli obawiać?

Ja w każdym razie nie mam zamiaru wytykać p.o. Prezydenta i kandydatowi na prezydenta Bronisławowi Komorowskiemu wielu niechlubnych gaf, ani tragicznie nieudanego spotu wyborczego, tu zawinił, moim zdaniem jego sztab.

A czepianie się Kaczyńskiego, że drzewo (dąb) sadzi i pod dębem stoi, jest raczej śmieszne.

Dąb, to siła i trwałość, jeśli atakujący tego nie wiedzą, a poza tym, dąb, jak bocian, są symbolami Polskimi, przynajmniej dla mnie.

Ktoś mi się może zapytać, czemu to tym razem, w pierwszej turze nie pójdę i nie zagłosuję na JKM.

Bo czas na dorastanie się skończył, już nie ma czasu, by politykować „Homeopatycznie”.

Pozdrawiam serdecznie.

3 komentarze:

  1. I tak salon 24 to jedno z najbardziej przyzwoitych miejsc a polskim Internecie.

    OdpowiedzUsuń
  2. przyzwoitych...no tak, tylko czy aby na pewno?

    OdpowiedzUsuń
  3. w porównaniu z innymi...
    wszystko jest względne - cholerny relatywizm prawda?

    OdpowiedzUsuń