poniedziałek, 4 maja 2009

Archiwum o pośle Nitrasie 4 - Miller i Nitras - stracili okazję by siedzieć cicho


Jeszcze tylko brakowało wypowiedzi Leszka Millera na temat sporu kompetencyjnego między Prezydentem a Premierem! Brakowało ale już nie brakuje, bo oto człowiek lewicy, były premier, facet który aby zdobyć jakieś fanty wysiadywał jajko w programie „Wysiadujemy jajko z gwiazdami” uznał za stosowne wypowiedzieć się o Prezydencie Kaczyńskim tak:

"On tam jest pośmiewiskiem. Wielu moich znajomych mówi mi to wprost"

I powiedział tak w wywiadzie dla gazety.pl – tyle, że ja mam linka do Dziennika, bo w na stronie Gazety, zaciekawiło mnie co innego, a sprawiedliwość musi być. Ale najpierw skończmy z żyrardowskim królem politycznego obciachu.

Miller dodaje: „Lech Kaczyński nie potrafił wtedy podjąć decyzji w sprawie systemu pierwiastkowego” Znalazł się „pierwiastek” naszej polityki. Dziewica w czerwonym fartuszku z gwiazdką – Pożal się Boże!

"Według Leszka Millera nasz prezydent od tego czasu uważany jest w Brukseli za osobę niepoważną. Lepiej, by trzymał się z daleka. Nie odegra tam żadnej roli. Tylko co najwyżej zaszkodzi swoją niekompetencją" - nie ma wątpliwości polityk lewicy”

Ludzie! I to mówi polityk, którego wstydzi się piecioprocentowy SLD, mające za przywódcę typka w rodzaju Napieralskiego! Czy ktoś pojmuje skale obciachu?

Dziwię się, że jeszcze nikt w mediach nie wpadł na pomysł by o niekompetencji Prezydenta wypowiedział się pan Lepper. To znaczy nie wiem, czy nie wpadł. Ja nie zauważyłem.

http://www.dziennik.pl/polityka/article250750/Miller_Kaczynski_to_posmiewisko.html

Ale co tam Lepper – szukając oryginalnego wywiadu na stronie Gazety, znalazłem wypowiedź mojego ulubionego posła Nitrasa, który nagle się wykaraskał z opresji i zgromił z tej radości nie tylko Lecha Kaczyńskiego ale, uwaga:

„Poseł Sławomir Nitras nie kryje zaskoczenia tym, że prezydent Sarkozy przesłał zaproszenie dla Lecha Kaczyńskiego”

Nie kryje zaskoczenia i „ma nadzieje, że nie będzie śmiesznie”

Informuję Pana, panie pośle, że już jest śmiesznie. Zamiast po nieudanej próbie przejęcia władzy w zachodniopomorskim regionie PO siedzieć cicho, zaraz się pan bierze za prezydenta Francji. Ma pan szczęście, że były Chirac nie wczytuje się w portal wyborczej.

Już on by Panu powiedział do słuchu – niech pan spyta Leszka.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,5808838,Nitras__Mam_nadzieje__ze_nie_bedzie_smiesznie.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz