środa, 15 kwietnia 2009

Iwona - Nowy kobiecy portal

Znalazłam nowy portal „Pierwszy Portal Kobiecy”, jak widnieje na reklamie
- Zachęta: Kobiety kobietom o kobietach. Dołącz do nas i twórz Republikę!
Weszłam, przecież wciąż propaguję kobiecość, tu link do tej strony
Najpierw widzę, „zrób coś dla siebie” i reklamę pewnego napoju…reklama jest nachalna.
I wszędzie, na całej pierwszej stronie.
Potem „Napisz swój Manifest”, albo „Jak jesteś inteligentna” i to wszystko tyczy się reklamy napoju.
Niżej pod stertą reklam, a jakże kolorowych i dużych takie tematy:
Moda, uroda, sylwetka, smaki, psyche, seks, mała czarna.
Zgadnijcie na co kliknęłam?
Tak, zgadliście, na seks, a tam…a jakże „Nowości w seksie”!!!
Nie będę cytować dalej, bo te nowości są stare jak świat, a są tam też porady dla mężczyzn…choćby trening masturbacyjny…ok., nie cytuję dalej, bo i po co, zwłaszcza, że pod spodem tej strony zdjęcia „idoli”!
Podpisane „Ciacha które nie tuczą” ja już za taki portal podziękuję, nie bawią mnie portale dla zlemingowanej części kobiet-feministek, a nawet napawają mnie obrzydzeniem.
A dla tych „Republikanek” zacytuję bommota Pana Tygrysa, a jak!
„Feminizm jest dowodem na to, że wibrator nie zastąpi babie groźnego zmarszczenia mężowskich brwi.”
Pozdrawiam serdecznie i po kobiecemu.:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz