sobota, 18 kwietnia 2009

Karnowskiego kandydaci ustawieni w tabelkach Jareckiego

Dziennik podpuszczony przez Eryka Mistewicza wylicza i charakteryzuje klawiaturą samego Michała Karnowskiego wielką trzydziestkę, potencjalnych kandydatów na urząd Prezydenta RP. No, skoro pan Michał Karnowski może, to ja też mogę. U niego takie to trochę chaotyczne, a u mnie porządnie, po piłkarsku!
Wszyscy ich znają, to ja tylko podzielę ich wedle swojego uznania na ligi.

Extraklasa – Jeśli wystartuje na pewno oddam na niego głos

Janusz Kochanowski

Pierwsza liga – Poprę bez specjalnych wyrzutów sumienia


Jarosław Kaczyński
Lech Kaczyński
Rafał Dutkiewicz


Druga liga – ewentualnie, gdyby zmierzyli się w drugiej turze z kimś z czwartej ligi


Donald Tusk
Janusz Korwin – Mikke
Jan Maria Rokita ( dodałem )
Ludwik Dorn ( dodałem )
Marek Jurek ( dodałem )

Czwarta liga gr A (czerwona) – pod żadnym pozorem ,choćby konkurowali z przysłowiowym „brata ciotki szwagra konia tatą”

Aleksander i Jolanta Kwaśniewscy
Wojciech Olejniczak
Grzegorz Napieralski
Jerzy Szmajdziński
Jolanta Szamanek Deresz
Sławomir Sierakowski
Włodzimierz Cimoszewicz
Andrzej Lepper
Piotr Ikonowicz (dodałem)
Małgorzata Piekarska (dodałem)

Czwarta liga gr B ( niebieska ) – także „pod żadnym pozorem”

Radosław Sikorski
Kazimierz Marcinkiewicz
Jakub Wojewódzki
Paweł Piskorski
Andrzej Zoll
Janusz Palikot
Tomasz Lis
Andrzej Olechowski
Bronisław Komorowski
Adam Michnik (dodałem)

Czwarta liga gr C ( zielona ) – jak wyżej

Andrzej Lepper
Waldemar Pawlak
Gabriel Janowski (dodałem )
Jarosław Kalinowski
Krzysztof Kononowicz

Czwarta liga gr D ( czarna ) – jak wyżej

Roman Giertych
Mirosław Piotrkowski
Zbigniew Ziobro
Lech Wałęsa (dodałem )
Ryszard Bender (dodałem)

1.Zasady spadków i awansów. Nie ma. Za późno, bo każdy już na swoją pozycję zapracował przez lata męczenia mnie swoim widokiem i mądrościami, które zdążył wypowiedzieć.

2. Dlaczego nie ma 3 ligi?
Może ktoś się nowy pojawi. Nie gaśmy jeszcze światła!

9 komentarzy:

  1. nie zgadam się z Jackową listą.
    Gabriela Janowskiego wyżej bym wkleiła Giertycha też.
    Poza tym, tacy jak Tusiu...dobra, co tu gadać jak i tak na wybory nie idę.

    OdpowiedzUsuń
  2. O jeny! Sama sobie zrób listę!
    Jeszcze ponad rok do wyborów. Będą wakaty!
    Nie napisze "pozdro" bo Iwona jest o półtora metra.
    Dobra! Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu żeście zmądrzeli, by pójść na swoje. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mad
    Zmądrzeli?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie Kochanowski to facet, ktory nie doszedl jeszcze nawet do polowy alfabetu. Nie znam go. Serio... Pare wolt, to w jedna, to w druga strone zaskakiwalo... Byc moze wartoscia faceta jest wlasnie to, ze ma swoje zdanie, nawet gdy mnie z nim nie po drodze... Nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. O jeny, a gospodyni zaraz czepia się słówek:-)
    Ale niechaj będzie- zmądrzeli.
    Boście na swoim i nikomu nic do tego, co tu piszecie i na jakich zasadach funkcjonujecie.

    OdpowiedzUsuń
  7. słuchaj Mad, fakt, na swoim i zamierzamy robić to dalej, to tyle.

    OdpowiedzUsuń
  8. I to Wam się chwali.
    Teraz trzeba pomyśleć, jak na tym zarobić.
    Bo z tym materiałem, jaki macie, można coś zrobić.
    Ja tam mam pewien pomysł.
    Jeśli będziecie zainteresowani, to myślę, że można na ten temat pogadać albo w piątek, albo w sobotę, bo wtedy będę wolny.
    Teraz nie mogę, bo za godzinę odpadam z sieci i jadę w świat na dwa, trzy dni.
    Ale myślę, że ten projekt, o którym myślę, może fajnie się rozwinąć.

    OdpowiedzUsuń
  9. sluchaj Dogu, właśnie myślimy zarabiać, a co żeś myślał.
    A pogadać zawsze możemy.

    Pozdro.:D

    OdpowiedzUsuń