piątek, 24 kwietnia 2009

Podróż sentymentalna. Witamy w dawnych czasach

Iwonka jako skromna dziewczynka. Na główce zaplecione "koszyczki" Cóż za buziak! Jaka mina! Mój dziadek mówił na mnie z powodu tych kokard "motylek".
Stoję w otoczeniu słoneczników, szkoda, że zdjęcie jest niezbyt ostre i nie widać drugiego planu.





Uczę się chodzić w bambusowym "chodziku" Mało miejsca. Przestrzeni. A maluszek zasuwa! Mamina torebka. Niczym odważny teletubiś w czasach średniego Gomułki. Rok 1963. Dobry to był rok!



Portret blogera z czasów młodości. Rok 1986. Dziwne to zdjęcie ponieważ byłem wtedy blondynem. Rzecz w tym, że akurat wróciłem z boiska. Rżnąłem w piłę jak diabeł.
Ach te niebieskie oczęta!

9 komentarzy:

  1. Super! Tylko z czego ten tubiś jak podrósł ma taką cygańską urodę?

    Iwona zaś przypomina tu nieco moją pierwszą. B. fajne zdjęcie, choć niebezpieczne.

    triarius

    OdpowiedzUsuń
  2. Tygrys, jesteś słodki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne - słodki. Raczej zgryźliwy i antyromsko nastawiony!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jarecki, co za lok! Prawie jak Kmicic ;) Iwona... no ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Referencie. Wszyscy mi mówili, że łysieję. A zobacz na te zakola. Nic się nie powiększyły!!!
    Lok naturalny i do zaobserwowania nawet dzisiaj - tyle, że dzisiaj nie ukrywał tego łysienia grzywą. A co powiesz o mnie, jako maluszku? Czy ten uśmiech, ta mina - nie jest dziwnie znacząca w kontekście i w ogóle? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem nie łysiejesz. Co najwyżej włosy przesuwają ci się z czoła na kark. Ale wszystkie! Bezstratnie. Nie masz czasem takiego wrażenia, że fryzjerka sięga ci głęboko za koszulę (pardą). Ono zbiera ci wtedy z karku, te przesunięte. Zwróć uwagę...

    Widziałeś zdjęcie Aspika? www.aspikarium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. On ci jest!
    Niedługo umieszczę zdjęcia grupowe z jego udziałem. Kto też go znajdzie pomiędzy trzema kobietami, karłem i facetempodobnym do Lenina?

    OdpowiedzUsuń
  8. Iwonka i Jacek - kapitalne fotki,pozdrawiam Was - kryska

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Krysko!

    Dzięki za taaki koment

    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń